:D <33

MICKA <33

de finns så mycker att säga men jag vill bara säga att du är bäst ! och jag älskar dej<3
utan dej skulle jag vara död för länge sen .. <3 du fattar inte hur mycket du betyder för mej <3
 alla minnen vi delar , glada som lessna <3 du får mej alltid på bra humör <3
jag vet inte vad jag skulle ta mej till om inte du fanns här <3  du är mitt syre älskling <3
jag behöver dej mer än en blomma behöver vatten <3
tack för att du alltid finns där <3

ÄLSKAR DEJ NU OCH FÖRALLTID SIS <3333


JANNICKA <33

jag älskar dej en massa <3
alla våra minnen <3 dom är oförglömmliga xD <3
du e mitt allt gumman <3  vad skulle jag göra utan er 2 asså <3
du får mej att skratta när jag är nere <3 du finns där när de behövs <3
tack <33 du förstår inte hur mycket du betyder <3 älskar dej en jävla massa gumman <3

älskar dej <3333

OCH ALLA MINA KOMPISAR <33
 
UTAN ER HADE JAG INTE FUNNITS <3
JAG VILL INTE SÄGA NAMN E RÄDD ATT JA GLÖMMER NÅN :/ <3
MEN NI VET SJÄLVA OM NI E MINA KOMPISAR ,,
OCH VILL BARA SÄGA ATT JAG ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA <3
LÄMNA MEJ INTE , DÅ BLIR DET BARA ETT SVART TOMT HÅL KVAR AV MEJ :/<33

SKICKA BILD PÅ ER PÅ MSN :) SÅ SKRIVER JA NÅTT OM ER PÅ BDB :D <3333
OCH JAG MENAR SKIICCKKKAAA :D <3!!


Kommentarer
Postat av: mikael

JAG ÄLSKAR DEJ SIS <3

2008-09-10 @ 17:25:04
Postat av: mikaela

JAG ÄLSKAR DEJ SIS <3

2008-09-10 @ 17:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0